2007-11-13

HEZKUNTZA ARTISTIKOAREN METODOLOGIA

Hezkuntza artistikoaren metodologiak hiru aspektu hauek izan beharko ditu kontutan:

1- Motibazioa
2- Irudimena
3- Sormena

1- Motibazioa: Sortzaileak diren pertsonak , etengabe erronka berriak bilatzen dituzte , bere lanean interesa ez galtzea lortuz. Gure helburua sortzea baldin bada, egiten dugun lanean etengabe erronka berriak bilatu behar ditugu eta horretarako gure ingurune hurbila behatu behar dugu. Motibazioa izaki kreatzailearen osagai garrantzitsua da.

Produkzio artistikoaren faseetan, motibazpenaren helburua, lan kreatzailearekiko haurren auto-identifikazioa eta parte hartze aktiboa lortzea litzateke. Bederatzi urte arte gutxi gora behera, motibazioa ez da egin behar beste haurren lanekin konparazioak jarriz, desberdintasun hauek ulertzeko gaitasunik ez baitute. Beren jarduera gehienak maila sentikorrean ematen dira eta horrek, beren lanak modu objektiboan ikustea eragozten du.

2- Sormena. Irudimena: Sormenaren nozioa historiaren aldaketei lotutako eraikuntza kulturala da. Gaur egun sormena giza-ahalmen modura hartzen da, gizaki guztiona,hezi daitekeena eta esperientzien elkarrekintzaren ondorioz ematen dena. Sormen eta adierazpen kultura modernoaren balore propioa da.

Bi gaitasun hauek beraz, landu beharrekoak dira eta metodologia egoki bat sortzerako orduan, kontutan izan beharrekoak izango dira, hauen garapena bultzatu nahi dugun ehinean.

No hay comentarios: